הדרך האידאלית לבחור את החיתול המושלם – וגם לחסוך בעלויות

מערכת2 דקות קריאה
איך בוחרים חיתולים
שתף:

הורים טריים מתמודדים עם שורה של לבטים ודילמות בכל הקשור לציוד הדרוש ולאופן שבו יטפלו בתינוק החדש, אבל אחת השאלות החשובות והמרכזיות היא, כמובן, באיזה חיתול להשתמש. כך תוכלו לבחור את הפתרון הנכון בהתאם לצרכי הבייבי שלכם, וגם ליהנות ממנו במחיר משתלם.

 

אין ספק שהחיתול הנבחר צפוי להיצמד לתינוק בכל יום ובכל שעה, ועד לרגע שבו יהיה מוכן סופסוף להיפרד ממנו אי שם בהמשך הדרך, בסביבות גיל שלוש, אולי אפילו קצת אחרי. אם כן, חשוב לבחור עבורו את החיתול האידאלי, ששומר על העור שלו, סופג נוזלים טוב יותר ובאופן כללי מאפשר גם להורים לישון טוב יותר בלילה.

 

חיתולים סופגים
שימו לב למידה הנכונה ולאיכות הספיגה של החיתול

 

הכלל החשוב ביותר: ספיגה

החיתול שנצמד לעורו של התינוק אמור לסייע לו להישאר יבש לאורך זמן, ולכן כדאי לבחון את יכולת הספיגה שלו. כך תוכלו לדעת שהחיתול יספוג היטב שתן והפרשות אחרות, וכפועל יוצא מכך גם ישמור על עור רך ויבש. אם כן, בדקו האם יש לו שכבה סופגת שמאפשרת לתינוק גם לנוע בחופשיות כאוות נפשו, האם ישנה שכבה נוספת שלוכדת את הנוזלים כדי שלא ידלפו החוצה (על הבגדים או המיטה) והאם ישנה עוד שכבה אחת חשובה שנועדה להגן על העור ומונעת אדמומיות ורגישויות בכלל.

 

בנוסף כדאי לוודא שאתם בוחרים את החיתול המתאים בדיוק עבורו – לגילו ולמשקלו. למעשה, יש היום מגוון רחב של חיתולים בשלל מידות, חלקם מתאימים לתינוקות שזה עתה נולדו ואחרים לתינוקות גדולים יותר שזקוקים, באופן טבעי, גם לחיתול גדול יותר. ישנם גם חיתולים שמצוידים בפס מיוחד שצבעו משתנה כאשר החיתול מלא, וזו דרך פשוטה ונוחה לדעת מתי הגיע הזמן להחליף את החיתול, במקום להחליפו גם כאשר הוא יבש.

 

איך תוכלו לחסוך בעלויות?

חיתול במידה הנכונה ועם רמת ספיגה מצוינת, זה בדיוק החיתול שאתם צריכים. עם זאת, בשלב הזה מתעוררת שאלת המחיר, ואין ספק שהיא חשובה. מאחר ומדובר בפריט שתצטרכו בבית בכל רגע נתון, ואף תצטיידו בחיתולים שילוו אתכם בתיק הצמוד לעגלה – אתם זקוקים לכמות גדולה לאורך זמן. אם כן, הבשורה המעודדת היא שבמקרים רבים ניתן לזהות מבצעים שונים בחנויות הפארם והשיווק, או ברכישה אונליין.

 

עם זאת, לפני שאתם רוכשים כמות גדולה במטרה לנצל את המבצעים השונים, כדאי לזכור שהתינוק גדל בקצב מהיר מאוד, וגם מידת החיתול תשתנה בהתאם. בנוסף, שימו לב למחירו של החיתול עצמו, ולא רק למחיר החבילה. למשל, ייתכן שיש פער גדול בין מחירה של חבילה הכוללת 36 יחידות לעומת חבילה של 40 יחידות. כדי לקבל החלטה טובה ונכונה גם כלכלית, שימו לב לפרט הקטן והחשוב הזה.

 

מתכננים נכון – ומשלמים פחות

בתכנון נכון ועם ההטבות המתאימות תוכלו לרכוש חיתולים במחיר משתלם, לחסוך בעלויות ולהמשיך ליהנות מהפתרון האידאלי עבור הבייבי לאורך זמן. כדאי רק לזכור שאיכות החיתול חשובה הרבה יותר מאשר מחירו, ולכן כדאי לוודא שאתם בוחרים את החיתול העוצמתי, האיכותי והסופג מכולם.

 

שתף:
קבלו טיפים על חיסכון השקעות וכלכלה מעשית
https://www.reali.co.il/wp-content/themes/realitheme